מדיניות החזרות

מדיניות ביטולים והחזרת מוצרים

מדיניות ביטולים והחזרת מוצרים:
אנו מכבדים את חוק הגנת הצרכן ומתחייבים לשירות הוגן. להלן תנאי הביטול והחזרת המוצרים ברכישה באתר:

ביטול עסקה: ניתן לבטל רכישת מוצר באתר בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בפועל או מיום קבלת אישור ההזמנה (המאוחר מביניהם), בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הודעת ביטול יש למסור בכתב (בדוא"ל ו/או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר).

החזרת המוצר: לאחר משלוח הודעת הביטול, על הלקוח להחזיר את המוצר לכתובתנו בתוך 14 ימים. אנו נמליץ להחזיר את הפריט באריזתו המקורית, כולל תוויות ואביזרים נלווים, ובמצב תקין כפי שהתקבל. יש לצרף חשבונית או אישור הזמנה כדי לאפשר זיהוי העסקה.

30 ימי ניסיון
בנוסף לאמור לעיל, אנו מעניקים לרוכשי המצלמה 30 ימי ניסיון מרגע קבלת המוצר. ניתן להחזיר את התיק ולקבל החזר כספי מלא בתוך תקופה זו, בתנאי שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית, שמיש וללא פגמים או נזק, כמו חדש, וכולל את כל האביזרים הנלווים שהגיעו עמו (כגון שרשרת מגנטית, קייס עמיד במים, סטנד לקסדה וכו'). החזר יבוצע לאחר בדיקת תקינות המוצר במלואו. במקרה של חוסר בפריטים או נזק למוצר, החברה שומרת לעצמה את הזכות להפחית מההחזר בהתאם לשווי החסר או הנזק.

החזר כספי: במקרה של ביטול כדין, נזכה את אמצעי התשלום שבו השתמש הלקוח בעסקה בתוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול. בהחזר כספי ייכלל מלוא סכום העסקה ששולם על ידי הלקוח כולל דמי משלוח, ככל ששולמו. ההחזר יתבצע באופן בו בוצע התשלום (זיכוי כרטיס אשראי, העברה בנקאית, מזומן וכיו"ב לפי העניין).

דמי ביטול: במקרים של ביטול עקב חרטה מצד הלקוח (כשאין פגם או אי-התאמה במוצר), נהיה רשאים לגבות דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ (הנמוך מביניהם), בהתאם לחוק. דמי הביטול יקוזזו מסכום ההחזר. לא ייגבו דמי ביטול במקרים של ביטול עקב פגם במוצר, אי-התאמה למצוין בהזמנה, איחור באספקה או כל הפרה אחרת מצד החברה. במקרים אלו הלקוח זכאי להחזר מלא.

עלות משלוח החזרה: במקרה של ביטול עקב חרטה, עלות משלוח המוצר חזרה אלינו תחול על הלקוח. ניתן להחזיר את המוצר אל משרדי/מחסן החברה בעצמאות הלקוח, או לשלוח אותו על חשבונו. במקרה שהביטול נובע מפגם או טעות שלנו, אנו ניקח על עצמנו את סידורי האיסוף והחזרת המוצר, ללא עלות ללקוח.

מוצר פגום או טעות בהזמנה: אם התקבל מוצר פגום, שגוי, או לא תואם את התיאור באתר – אנו מתנצלים מראש. במקרה כזה, הלקוח מתבקש להודיע לנו מיד עם קבלת המוצר. הלקוח יהיה זכאי לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא, או לחלופין להחלפת המוצר במוצר תקין, לפי בחירתו. בהחזרת מוצר פגום/שגוי, נדאג לאיסוף המוצר על חשבוננו.

אופן ההחזר הכספי: לאחר אישור הזיכוי, ההחזר יבוצע בהתאם למדיניות חברות האשראי/הבנק. זיכוי כרטיס אשראי עשוי להופיע בחשבון החודשי העוקב של הלקוח. אם החיוב כבר נפרע ולא ניתן לזכות ישירות, נפיק זיכוי כספי באמצעות העברה בנקאית או המחאה. בכל שאלה בנושא ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

הזמנה בקנייה מוקדמת: ניתן לבטל כל הזמנה שבוצעה במתכונת קנייה מוקדמת בכל עת עד למועד שליחת המוצר, ללא דמי ביטול וללא שאלות. לביטול יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בציון מספר הזמנה ופרטי הלקוח.

במקרה של ביטול הזמנה מוקדמת לפני שליחתה – יינתן החזר כספי מלא לאמצעי התשלום שבו בוצעה הרכישה, בהתאם ללוחות הזמנים של חברות האשראי/הבנק.

לאחר שהמוצר נשלח, תחול מדיניות ההחזרות והביטולים הרגילה של האתר (למשל: עד 14 יום מיום קבלת המוצר, כשהמוצר במצב חדש ולא נעשה בו שימוש וכד’).

בכל שאלה, עדכון או בקשה לביטול – ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל או ווטסאפ , ואנו נשמח לעזור ולספק מענה מקצועי ומהיר.

הערות נוספות: החוק אינו מקנה זכות ביטול למוצרים שיוצרו בהזמנה אישית מיוחדת עבור הלקוח או למוצרים מתכלים. אם מוצרים מסוג זה מוצעים באתר, יצוין במפורש שאין עליהם אפשרות ביטול לאחר ההזמנה. אנחנו תמיד שואפים לשרות לשביעות רצונכם המלאה – אם אינכם בטוחים בזכאותכם לביטול או שישנה בעיה כלשהי, אנא צרו עמנו קשר ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע.

מקווים שתיהנו מהמוצרים שלנו. מדיניות זו נועדה להבטיח חוויית קנייה הוגנת ובטוחה, בהתאם לדרישות החוק בישראל וכחלק מהשירות ללקוחותינו.